China 'Dare to Dream' - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Carlijn Aker - WaarBenJij.nu China 'Dare to Dream' - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Carlijn Aker - WaarBenJij.nu

China 'Dare to Dream'

Door: Carlijn van den Aker

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

29 Juni 2014 | Nederland, Boxtel

Nu mijn reis naar China toch wel erg dichtbij komt is het tijd voor mijn eerste post! Vorige week heb ik te horen gekregen dat ik mee mag doen aan een project 'Dare to Dream' in China! Omdat alles nogal kort dag is, ben ik druk in de weer geweest met het regelen van een werkvisum, inentingen, souvenirs kopen etc. Ik zal mijn reis in het kort uitleggen. Op 2 juli vlieg ik van Amsterdam Schiphol naar Beijing Capital Airport. Vanaf daar neem ik de trein naar Tianjin waar ik bij een host family zal verblijven. Daar ga ik het 'Explore China Project' doen, wat inhoud dat ik daar wat cultuur ga opsnuiven. Na een paar dagen ga ik (met een groep internationale studenten) verder naar Shan Xi province. Hier gaan we als het goed is de Chinese muur en het Terra-Cotta leger bekijken. Na dit deel van de reis ga ik lesgeven op een Chinese high school voor 15 dagen. Als dat er ook weer opzit gaan we nog een documentaire maken en dan vlieg ik 8 augustus weer terug naar Nederland!

Ik hoop dat ik nog wat meekrijg van het WK, want als Nederland wint ga ik daar natuurlijk ook een feestje bouwen! ;)

Ik zal proberen zoveel mogelijk verslagen erop te zetten! Ik weet namelijk niet hoe het precies zit met internet in China haha.

Dit is mijn reis in een notendop, ik heb namelijk nog veel te doen! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

Actief sinds 29 Juni 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 5022

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

China 'Dare to Dream'

Landen bezocht: